ČASTÉ DOTAZY

JAK FUNGUJE PORTÁL CESTUJSLASKOU?

 

Portál Cestujslaskou.cz agreguje nabídky poskytovatelů služeb z oblasti cestovního ruchu. Důležité je si uvědomit, že zprostředkování pobytů u portálu funguje na principu zprostředkování kupní smlouvy mezi klientem(Vámi) a poskytovatelem (CK, ubytovacím zařízením atd.) - zboží nebo službu tedy nekupujete od portálu, ale od provozovatele či poskytovatele služby. V našem případě jde prakticky o inzertní server, nikoliv přímého dodavatele služby nebo zboží. Zakoupením voucheru a případnou rezervací, kterou následně provádíte s uplatněním slevového voucheru uzavíráte smlouvu o poskytnutí služeb, ke které Vás voucher opravňuje v době jeho platnosti přímo s provozovatelem či poskytovatelem služby, který je povinen Vám služby uvedené na voucheru v daném rozsahu poskytnout. 

 

GARANCE BEZPEČNÉHO NÁKUPU

 

Na trhu fungujeme již několik sezón a nabídky inzerentů důkladně prověřujeme. Nabídky, které nevyhovují našim přisným kvalitativním normám nezveřejňujeme. Jako u všech eshopů platí pravidlo důvěřuj, ale prověřuj. Za produkt inzerenta neodpovídá portál, ale samotný poskytovatel uvedený v podmínkách akce. Je tedy vhodné se nejprve informovat o nabídce u poskytovatele nebo u zákazníků, kteří již službu využili. Veškeré recenze z nezávislého serveru naleznete na odkazu hodnocení klientů. Portál Vám garantuje bezplatné storno ve lhůtě do 14 dnů od provedení nákupu(pozn.:vztahuje se v případě neuplatnění voucheru) viz podrobnosti níže. 

 

KDY A KDE NAJDU SVŮJ VOUCHER

 

Voucher odešleme na váš e-mail, až v okamžik přijetí platby. U klasického bankovního převodu vám voucher dorazí nejpozději do 1 - 2 pracovních dní. Pokud si přejete celý proces urychlit zašlete avízo o provedené úhradě na info@cestujslaskou.cz . Je vhodné zkontrolovat i složku hromadné pošty popřípadě složku spam zejména u některých mailových klientů jako seznam.cz nebo gmail.com. Někteří poštovní klienti omylem směřují email s vouchery do složky nevyžádané pošty. Většina poštovních klientů však doručuje bez problémů i tak je však vhodné tyto složky zkontrolovat.

 

PLATNOST VOUCHERU

 

Platnosti uvedených voucherů naleznete vždy v popisu akce a v patičce voucheru jakmile jej obdržíte na email uvedený v objednávce. Službu je nutné do konce platnosti voucheru vyčerpat. Proto je vhodné volné kapacity ověřovat vždy před nákupem a případně nabídky využít co nejdříve od doby zakoupení. Čím dříve rezervaci provedete tím víc omezíte riziko, že nebude volno ve Vámi požadovaném termínu. Slevy mají jediné úskalí a to omezenou platnost, proto je nutné je využít včas a neodkládat rezervaci na poslední chvíli před vypršením platnosti voucheru.

 

ZAPLATIL JSEM ALE VOUCHER MI NEDORAZIL

 

Může se stát, že i přesto když jste zaplatili nemůžete ve své schránce objevit svůj voucher? Je nutné brát na vědomí, že vouchery jsou doručovány pouze elektronicky. Může se tak stát, že někteří poštovní klienti omylem směřuji maily s vouchery do složky nevyžádané pošty. Pokud se tak stane a Vy voucher neobdržíte ani po 2 pracovních dnech od odeslání platby tak nás neváhejte kontaktovat na info@cestujslaskou.cz a voucher Vám zašleme opětovně. Většina poštovních klientů však tyto problémy s doručením nemá. 

 

GARANCE BEZPLATNÉHO STORNA DO 14 DNŮ OD NÁKUPU

 

Objednal jsem, zaplatil, obdržel voucher, ale čerpání služby jsem si rozmyslel. Co teď? Pokud jste si nákup rozmysleli máte samozřejmě ze zákona nárok za podmínky, že jste svůj voucher neuplatnili u poskytovatele na bezplatné storno do 14 dnů od data nákupu na portálu. S písemnou žádostí o vrácení se obraťte na info@cestujslaskou.cz a my Vám voucher bezplatně stornujeme a vrátíme platbu v plné výši. 

 

CO KDYŽ POŠLU PLATBU SE ŠPATNÝM VAR.SYMBOLEM

 

Bez správně uvedeného variabilního symbolu nepoznáme, jaký voucher jste hradili. Pokud nám zašlete platbu s chybným VS tak nás prosím informujte pokud neobdržíte voucher do 3 dnů. My ověříme, zda-li je platba na účtu a voucher Vám zašleme do 1-2 pracovních dnů. 

 

CHCI UPLATNIT PŘÍSPĚVEK OD ZAMĚSTNAVATELE Z FKSP

 

Pokud si přejete vystavit fakturu na zaměstnavatele a uplatnit příspěvek FKSP zašlete prosím objednávku s uvedením fakturačních údajů zaměstnavatele přímo na konkrétního poskytovatele na kontaktní údaje uvedené v podmínkách akce + v kopii na info@cestujslaskou.cz. Poté vás kontaktuje přímo poskytovatel a domluví se s Vámi na dalších podrobnostech.

 

Vzhledem k tomu, že portál funguje na principu zprostředkování smlouvy a není konečným poskytovatelem služby je v případě nutnosti daňového dokladu se obracet přímo na konkrétního poskytovatele služby viz kontaktní údaje uvedené v popisu akce. Potvrzení o přijetí platby si vyžádejte na info@cestujslaskou.cz

 

REFERENCE 

 

Budeme velmi rádi pokud se s Vaší zkušeností s nákupem na portálu podělíte s ostatními uživateli. Vaše zpětná vazba nám pomůže neustále zlepšovat naše služby. Svou recenzi můžete sdělit na nezávislém hodnocení portálů ZDE 

 

Zkušenosti našich klientů se službami portálu můžete ověřit  na nezávislém serveru ZDE

 

Pokud máte stále nějaké dotazy či nejastnosti neváhejte se na nás kdykoliv obrátit na info@cestujslaskou.cz